2014年1月18日星期六

孙辈们为嫲嫲庆寿 - 新香港 NEW HONG KONG @ JOHOR

经过3个月嘅准备,今日终于来临啦 ^^v

由于嫲嫲啲内外孙共9人,都各在槟城、吉隆坡同柔佛。
而咁多年来,除了我结婚果次嫲嫲可以一次过同啲孙们同聚之外就没么咁嘅机会啦。
呢次,就让我哋搞个惊喜俾我哋永远慈祥可爱的嫲嫲❤

一开始最困难的係定地点。无论定响边都会对边家都造成一定嘅影响。
当然我哋都係以嫲嫲为先喇。之后就各迁就各的定在柔佛——表姐那里。

表姐係当地嘅地头主,理所当然庆祝地点同订蛋糕係由佢两公婆负责啦。
我哋乖乖配合就好。


地点:新香港 NEW HONG KONG RESTAURANT
            69A - C Jalan Ibrahim Sultan
            80300 Johor Bahru








没有评论:

发表评论