2020年10月26日星期一

我俩の台湾🐖 - 倒数的60日

 进入耻骨和腰部痛的阶段

耻骨都在步行时,
晚上睡觉时痛起来。
腰的部位,通常都在睡前来打招呼的。

目前走路开始缓慢下来,
脚步重重的,
身体当然都重落来,
呼吸都急促。
所以宜家动作、讲野、步伐,都需要慢落嚟。
讲话急嘅话,就会开始上气接唔到下气

仲有2个月就卸货啦~~
宜家陀B就觉得,真系好唔简单咯
又或者系我本身高龄的问题?
初初都OK嘅,嚟到8个月就开始。。。累

捻起初期唔知自己有时,真系自己吓餐饱
果时系全国进行紧行动管制令,所以都响屋企工作(WFH)
咁老公工作嘅性质系属于必须行业,依然照常要出门
果时除咗担心仲可以做乜?

咁我可以做嘅就系每朝早,早啲起身煮早餐
等佢食饱先出门,然后佢就忙完返嚟就可以食晚餐。
一日2餐都响屋企搞掂,减低在外的风险。

咁就突然好几日,我就煮完早餐就开始觉得热同少少晕
起初就纯粹觉得天气热,就冇理喇~~
同样嘅嘢连续整个星期就好似唔妥喇!!
心捻。。唔系血压高下嘛~~!果断时间我都几夜瞓+
哗!拉拉淋早啲瞓先~~

之后就开始嗜睡,有时响下午3点煲完汤
就瞓到老公返先弹起身煮晚餐😰😰
(前段时期都系未见作呕咯)

5月头时,直到我俩讨论紧嘢时,
我老公突然问我,4月嘅经期好似没嚟~~
Ding一声~系喔,咁就等多14日唔见姨妈到再打算啦

没有评论:

发表评论