2011年5月25日星期三

泰国曼谷之行 【第三天】

【21.5.2011】 第三天的行程
租车Kanchanaburi 一日游。Floating Market, 老虎寺,Kwai River Bridge(Death Railway Bridge), Khao San

呢日嘅行程都係我早在订机票前就想去嘅地方。当时我係响电视睇紧TVB - 向世界出发,果集啱啱做到方力申到泰国的某地方嘅老虎寺院。睇完很感兴趣,就立刻上网查证睇下嗰地方究竟响边。
系订咗机票后,我向同行嘅朋友表示我一定要到该地方。佢啲俾我嘅反应係-黐线、话我颠喇之类的话。最终都係俾我去到嘅~~~开心开心~~呵呵。。。。

机缘巧合之下俾我哋遇到一嗰搞笑的的士司机。我哋BOOK咗佢整日行DAY TOUR,几抵下嘎。

水上市场 - 其实最好係讲价。
【佢啲开头係讲以人头收费,实际上一架船3000THB有凸喇】

 
 老虎寺初级区


没有评论:

发表评论