2012年2月23日星期四

我的蛋糕情缘 - RT PASTRY HOUSE

今日好开心吖~~

我老细今日再次嘅俾惊喜我吖。呢次算係第二次,虽然都係同样嘅嘢——蛋糕。係我最爱嘅牌子 RT PASTRY HOUSE啲蛋糕。味道有创意又不会太甜、外形可爱讨人欢心、价格合理不过分。

呢次佢就無整粒蛋糕咁买。佢想我食到不同嘅口味,所以单件单件咁买咗五个口味俾我。睇住啲蛋糕好不舍得食吖~~~

由上面左边讲起:
  1. GREEN TEA CAKE【绿茶蛋糕】 - 我嘅首选蛋糕
  2. SESAME CAKE【芝麻蛋糕】 - 老细整日话:甜品有绿茶同黑芝麻嘅话 ,一定攞硬我嗰命!!!
  3. OPERA【歌剧蛋糕】 - 原因係由朱古力同咖啡组成嘅交响乐蛋糕
  4. MIRROR CHOCOLATE【镜面朱古力蛋糕】 - 四面八方嘅朱古力,好似照镜咁。
  5. MARBLE CHEESE【大理石奶酪】- 满满嘅芝士而不腻。

除了以上几款外,RT仲有好多选择噶。佢啲EUROPE BLUEBERRY同EUROPE PLAIN好卖得 架。我试过好几次特地去买都买不到啊。而我最想试佢哋嘅HOKKAIDO CAKE【北海道蛋糕】,都係每次去到睇唔到。

*****下次要试下SESAME CHARCOAL【芝麻木炭蛋糕】~~

 多谢你,老公 <3

Taman Desa
Address : 7-0-7, Jalan 3/109F, Danau Business Centre, Taman Danau Desa, 58100 KL.
Tel : +603 7981 9106

没有评论:

发表评论