2012年6月23日星期六

為表弟慶生

 我表弟 - JEFFREY 嘅生日正日啱啱遇著剛剛係響星期四。
而我們一家係他最親嘅家人【自兩年前,他媽媽我美姨過世前把他交給我好好的看護他】
唯有提前在今天星期六為他開咗個家庭式嘅慶生會——打邊爐。

今天一早六點多就煲定粥,等老爺、挨了幾晚夜睇歐洲杯嘅大伯和老細下火,仲有正感冒嘅表姐吃。七點就叫醒老細同我去街市買料為今晚做準備。

正正就因為咁,又咁啱俾我遇到好耐沒聯絡嘅小學同學 - 鄧麗晶 ^_^

同老細行完街市,去好耐無幫親嘅IMBI街市海南茶和薄餅

 返到去,準備埋早餐嘅配料

 生日快樂 - JEFFREY

没有评论:

发表评论