2012年7月27日星期五

臭豆腐の初体验

说起臭豆腐,的确係一种令人又恨又爱嘅食品。
爱嘅係,它嘅臭在不知不觉间让你觉得係香兼爽口;
恨嘅係,唔使讲就真的理所当然好臭~!!!

臭豆腐,早在几年前在吉隆坡就开始吹起一股势来。
而当时嘅我确实真是没能接受“咁另类”嘅美食。加上老妈子一路以来係绝对嘅抗拒“佢”嘅体味;所以根本没尝试の心。
唯有对自己讲;俾啲时间有心理准备先尝试。【讲到好似好恐怖咁,哈哈】

仲记得有次有个朋友在無预告我之下。买咗盒极品返来,仲坐正我面前吃。
我即时嘅反应係破口大骂、姨妈姑姐齐齐来报到。。。

讲到几年来の今时今日,我终于鼓起勇气向我老细讲:好啦~让我来尝尝吧~!!
佢禄大粒眼望住我,好奇嘅问:真係要试?

点知一不能收拾,一连几晚都到夜市报到。
目前试到——臭味香投の最正。佢哋嘅辣酱同酸菜係目前吃到最赞の一档。


没有评论:

发表评论