2020年9月16日星期三

我俩の台湾🐖 - 倒数的100日


今日已经系步入第180日的”2人世界“。
可以讲一路来真系得来不易。
捻起初时过程与种种,咁快就要过完妊娠嘅中期啦~~


点解会BB会称为‘台湾猪’?
呢个昵称就要讲翻初期时,我俩都唔知BB驾到~ 
而我地正在进行紧全国嘅管制令。

当时嘅我每日除了Work at Home之外,就是感到非常疲累咁不停咁瞓。
我老公一放工返来就见我瞓到冇日冇夜咁,就话我系台湾猪。
咁知道系个细嘅作怪,当然系将个可爱嘅昵称还俾BB啦。。。
【台湾猪系我俩的简短讲法, 源自台湾赛神猪】

由初期至今,我都未曾停过每晚都会半夜醒来的节奏。
最近嘅系我老公负责主唱的部分,而BB就负责伴舞~~
两个夜夜笙歌,乐悠悠;我就负责眼光光

点到好,
最重要当然系要佢健健康康就好。

慢慢开始逐滴准备BB的嘢啦~
我俩期待你的到来,唔使急住报到嘎👫




没有评论:

发表评论