2012年8月31日星期五

国庆日 @ 夜顺芙蓉烧蟹

呢餐真係好多谢——KC ,帮我老细补庆生。
请我俩到芙蓉食久违咗好耐嘅烧蟹。

讲到呢间嘢,係一个当地嘅朋友好几年前介绍食的。
每当我去到果边食蟹嘅话,呢间都属于我嘅首选。

而另一间出晒名嘅,入口处有道楼梯向下果间唔係话佢唔好食。
或者太出名的关系,价钱贵啲、蟹细啲有时無晒蟹啦【遇啱多人】、等非常耐啲咯。。。
所以都係拣隔离果间。

不过今晚就有啲失水准同沟啲唔係几新鲜嘅俾我哋。
“喂~!!! 事头婆,唔係几掂嚄。。。係唔係惗住要退休咗。”

*****点都好,多谢KC你呢餐 》》:三式蟹 + 炒拉面
》》》烧蟹、酸甜蟹同金香蟹各一公斤(两只到)









没有评论:

发表评论