2012年8月22日星期三

Sushi Two Two One Nine

又一间一直想食极都無缘食到嘅寿司店。
今日唔係假期但係公司老板仁慈多放一日假,先有今日咁休闲。
可以好好咁等~~~~

如果你係肚饿、赶时间、不愿等待の人,
请勿帮衬。谢谢

没错~!以上嘅忠告係绝对的。【都係介绍我哋食の人话我知咯】

呢间係属于退休嘅夫妇说经营嘅~~》》唔休做。
一间家庭式の寿司店,价钱没连锁店那样“便宜”、没有侍应生为你服务;进门找位置坐下、自行去柜台拿茶、餐具和下单都是自行服务。
仲有要注意嘅係:無问老板&老板娘点解啲WASABI芥末俾咁少、唔舍得俾人食吖?
咁你就大错特错啦~~~!!!佢哋嘅芥末係现磨咯,好鬼呛咯。半个酱油碟我哋都無本事食晒。

****我俩点了单等了半小时才有得食。我哋坐下时係第三张枱,第一张已经係食紧架啦。。。
****铺面無招牌、無靓装修;有嘅只係静英英嘅等待。
****無特定嘅营业时间,只知道星期一休息。
****地点响Jalan Yulek BHP 油站对面嘅巴士站の正后方,Magnum 隔离。

 知道客人会”无止境“咁等,茶钱全免;饮几多就几多

 
 
 
 

最劲就係佢

没有评论:

发表评论