2012年1月9日星期一

拣选婚纱照

【08/01/2012】星期日

一大清早买咗早餐(Mc D),就赶去婚纱店 。
在两百几张的照片里,要拣五十多张出来其实真係好难。。。。
加钱嘅话有唔值得,放弃又唔舍得、觉得好嘥~~~~【不过到最后,我哋都係冇加到钱嘅】
啲相真係影都好靓咖。。。我好中意咯。。。。


不过我最中意嘅都係我老细拣做床头相果张~~~ 都有好几张影到我老细好型嘠~!!!
当时只係偸影都一张。。。可惜!!!
而成个Package嘅钱呐就俾晒啦。。。。又松咗啖气。。。但係,依家攞到只係一张“制作花絮”~~~

***** 虽然只係“制作花絮”,内容好笑咯。好啦~!收货啦。
【拣58张相、姊妹相、3张包相架【娘家相 】、床头大相、相簿设计同皮料、相簿编排:搞咗成5~6个钟】

没有评论:

发表评论