2012年1月31日星期二

人日。人人生日,係咁食

【29.01.2012】年初七

係唔係觉得我好中意写啲食嘅嘢叻~
唔好意思,本人嘅最爱第一就係训觉。跟住就係食嘢同旅行。。。。^_^ Y

今日係人日,传统落来係人人都係今日生日咁解。

由年初一至今:
初一 - 老妈子、舅父同表弟上咗山,撇低我同我老细唔俾我哋拜年。
初二 - 上娘家食过午饭就同班猪朋狗友食开年晚饭,冇时间陪老妈子。
初三 - 去JOHOR & SINGAPORE
初四 - 仲响JOHOR & SINGAPORE,老妈子响合艾。
初五 - 我哋夜晚返KL,老妈子仲响合艾。
初六 - 老妈子夜晚先返。

所以,今日要好好咁陪一陪老妈子先至得。
下午上到娘家,带老妈子开饭。

地点:
Andy Grace Restaurant (ANDY 面家)
Along Jln 3/62D, Medan Putra, Bandar Menjalara,
Kepong (Opposite 99 Speedmart)

之前有食过好几次,有次仲係同Andy两父子一起食添。
味道会比外面较为淡啲~~ 味道唔错架。

 左边果杯係老妈子叫嘅火龙果西米露(好重嘎椰浆,唔受得唔好嗌啊),右边果杯係我老细叫嘅MOCHA冰沙(麻麻地)
都係有ISO保家嘅好

 扣肉米直头係正、味道啱啱好,唔似其他嘅咁咸。
【唔好意思,食到咁上下先记得没影相。o(∩_∩)o...哈哈】

 炒白棵 - 白棵梗係依然冇味,全靠炒嘅功夫同配料。唔错,有香菜+肉碎配搭

呢味一定要介绍:奶香手工面 - 价钱贵啲,但係真係好味。【Andy哥之前介绍我嘅】

*****之前仲食过一份叫做(好似係)烧肉炒饭,好耶来架。
食饱就返归抖一抖。家因老妈子话好几日冇洗衫,要返归洗衫。

晚餐【我妹夫请客】:
复生啦啦
位置响Kepong KFC+PIZZA HUT后面嘅停车场旁边,
对面係酒店

妹夫介绍食嘅,椒盐炒蛤 - 有新鲜感,听佢讲炒金香仲正~

 酸甜啦啦 - 专嗌俾啲细嘅食

咸蛋虾膏(濑尿虾) - 炒得太干咗!!!

*****点解係全海鲜?哈~!!我妹夫係超级海鲜爱好者。。。
其实係,我哋仲有点到银鱼仔炒菜旦、福建面同卤面。


没有评论:

发表评论