2012年1月20日星期五

唔想逗留响屋企

今日放工后,约咗Wai Kien到关公庙参拜。点知落到去已经落咗闸~~~白行一趟。。。
算数。。。。我惗我所犯嘅【冲太岁】应该影响唔大。。。OK呱~~~

还掂都落到茨厂街咯冇理由就咁走嘅~~~行下咯。。食返碗豆腐花先,搵阿霖斟返几句。。。

返到屋企,我老细的大佬又炸紧歌。心惗留响屋企都休息唔到嘎啦。。。倒不如跟住我老细到Low Yat办点事。

等到佢办完事后,我就同佢行去Fahrenheit 88度睇鞋同食晚餐。

晚餐拣咗没食过嘅 Sakae Sushi :


绿茶荞麦凉面:好弹牙吖~~玄米茶,香

 我的最爱Agedashi Dofu都係Sushi Zanmai正点


*****麻麻地~!!!

没有评论:

发表评论