2012年1月16日星期一

洗钱唔心软日

自在星期五老板派咗"维他命 B"之后,我就开心到家阵。
真係在此再次咁“多谢你啊~老板”

响訓醒之后,我同我嗰老细梳洗过后就到【响呢个Moment】最多人嘅时代广场同金河广场行街街。
有一样嘢我係讲咗好耐,但係未做嘅嘢。。。。。终于响今日剔起心肝完成它~o(∩_∩)o...哈哈!!

到达目的地,先来个午餐:

****我最爱的寿司三味【Low Yat Plaza】很幸运不需要排队等位 ^^Yummy....

生蚝乌冬火锅: 生蚝很新鲜,不过乌冬面就有点碎散

吃饱后,逛商店。。。

到一间“#天”的铺头买了一件奖励自己的礼物,安慰一下自己在过去一年的辛苦。
价钱方面也几高下噶。。。看来买了之后的一年,也要好好挨下去~!!!

遇到心头好,我唔係买呢个

没有评论:

发表评论